Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2015 08:38 - Закъснял коментар (50+)
Автор: yohnny Категория: Други   
Прочетен: 1170 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.01.2015 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                         



През 2011, прибирайки се от работа на обяд (и това ми се случваше някога), стъпвам в една дупка (малка, но достатъчна - дупка до дупка, кмете!), чупя пета метатарзална кост на дясното стъпало - и така нататък подробности, които обикновено следват подобни събития.        

Та, след като тръгвам на работа след болничните, една сутрин, виждайки, че закъснявам (болката при такова счупване отшумява след шестия месец), решавам, че сега е моментът да се поглезя - с такси, мятам се на едно и пътуваме. Шофьорът мълчи. И аз.

Спираме на светофара и чакаме. От отсрещния билборд ни гледа един предизборен кандидат.  Таксменът задава някакъв въпрос в тази връзка - де на мен, де на себе си. Отговарям с философски уклон - де на него, де на себе си. След което на човекът му изплуват спомени и той решава да ги сподели. Аз слушам - де ще ида, таксито е негово и той не ме е канил. Започва монолог, припомнящ ми какво е било преди, с изброяване цената на хляба, цената на боба, други цени, после се преминава и на други работи. Казва ми се също, че повечето негови пътници със същото умиление си спомняли тези неща. С всяко следващо изречение човекът все повече оживява и се въодушевява. И ненадейно - за мен, а може би и за самия него, той приключва: "И с*** през работно време!" После се чува какво е казал и още по патетично и възторжено го повтаря: "И с*** през работно време!!" 

Тутак си ме спохожда една мисъл, но не я изричам гласно, за да не бъда разбрана грешно. В това време пристигаме до целта на моето пътуване, аз му казвам, че последното е хубав завършък на пътуването, развеселени си пожелаваме хубави неща и се разделяме.

Започнал с веселба, този ден може би е бил плодотворен.
Не помня ...



                              http://www.bulgaria.utre.bg/images/custom/DSC_0832.jpg




(всяка прилика е случайна, историята е измислена)




                                     




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yohnny
Категория: Други
Прочетен: 152508
Постинги: 165
Коментари: 150
Гласове: 811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930