Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2018 23:06 - Нека да се запознаем...
Автор: mihaelaenfantdumonde Категория: Други   
Прочетен: 886 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 15.04.2018 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Здравейте и добре дошли в моето малко виртуално местенце, в което ще си говорим за литература, история, музика и още много други подобни и съвсем различни неща. В този първи блог пост, имам за цел да ви се представя и да ви разкажа повече за себе си. Като за начало, ще започна с причината да създвам свой блог и да започна да пиша...
   Истината е, че винаги съм проявявала огромен интерес към блогърството, но дълго време не можех да се реша и да преодолея вътрешната си несигурност и страх, че няма да се справя. Отне ми повече от 3 години да събера смелост и кураж, за да създам мой собствен блог - лично местенце, в което да говоря за нещата, които харесвам и които обичам. Но... По - добре късно, отколкото никога, нали така? 
   Темите, по които възнамерявам да пиша, ще са интересни и разнообразни, за това ще се радвам, ако успея да грабна вниманието ви и в бъдеще да се превърнете в мои редовни читатели. :) 
    След като накратко ви споделих причините, които са ме мотивирали да създам блог, ще ви разкажа и малко за себе си. Казвам се Михаела - аз съм вечно търсещ и отворен към новостите човек. Обичам да експериментирам и изпробвам нови неща. Имам много и разнообразни интереси. Една от най - големите ми страсти са пътуванията и ако зависеше от мен щях да пътешествам непрекъснато! 
   Ще се радвам в коментарите да споделите с мен какви са вашите интереси, както и по нещичко за себе си, за да можем да се опознаем взаимно. :) Също така, ако имате някакви въпроси към мен, не се колебайте да ми ги зададете, ще се постаря да отговоря на всеки от тях. 
    Благодаря ви, че останахте с мен до края. :) Ще се срещнем отново в следващия пост, а до тогава, не спирайте да се усмихвате! :) Желая ви прекрасна и изпълнена с много позитивизъм седмица! До скоро! 

~ Enfant du Monde~ 



Гласувай:
3




1. lexparsy - Ако няма кой да приветства твоето ...
10.04.2018 03:23
Ако няма кой да приветства твоето Начинание за споделяне, ще си позволя да го направя.
А този Блог е една прекрасна възможност да се срещнеш с разни от общите ни „Демони“ и „Ангели“… не им се връзвай… споделяй със свои, ще си ги разпознаеш…
Но най-вече да разказваш със себе си… все някой ще чуе….
Ако те „напомпат“ или „хейтват“ си е тяхно Забавление)
цитирай
2. mihaelaenfantdumonde - Merci beaucoup :)...
10.04.2018 22:40
Привет и благодаря за коментара! :) Наясно съм, че най-вероятно ще има хора, които няма да са никак доброжелателно настроени към мен и начинанието ми, но нямам намерение да приемам това твърде навътре. Лека и приятна вечер ти желая! :)
цитирай
3. barin - Приятно ми е да се запознаем, Мих...
13.04.2018 18:18
Приятно ми е да се запознаем, Михаела. Наричам те по име, защото псевдонимът е много дълъг, моля за извинение. Аз пиша от три години, като статистиката изглежда добра, поне за мен. Има разнообразни теми, може да видиш. Интересувам се от история, археология, туризъм, спорт, техника, участвам в масови градски мероприятия често. В блога обикновено чета всеки ден, когато имам свободно време. Не влизам в спорове и не вземам резки крайни позиции.
Пожелавам ти успешни изяви в блога. Бонификация един плюс от мен.
цитирай
4. mihaelaenfantdumonde - Bonjour barin :)
15.04.2018 12:52
Благодаря ти за приветствието! Направи ми впечатление, че имаме някои сходни интереси /историята е моя голяма слабост, още от малка; а техниката - по-специално телекомуникациите - специалността, която изучавам/, което ме зарадва много. :) Погледнах блога ти - харесва ми начина ти на писане :) До нови срещи! Желая ти слънчева неделя и успешна нова седмица! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihaelaenfantdumonde
Категория: Други
Прочетен: 3305
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031