Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 07:42 - Молитва според зодията. Как различните зодии приемат мисълта, че са умрели?
Автор: maistorica Категория: Хоби   
Прочетен: 4648 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.04.2009 07:43


Молитва според зодията

Овен:
“Боже, дари ме с търпение… И си го искам ВЕДНАГА, ЧУВАШ ЛИ?!!!!”

Телец:
“Боже, дай ми сили да променя живота си … ама не веднага!”

Близнаци:
“Ей, Боже (или Богиньо)… Кой си всъщност? Какъв си? Какво си? Колко сте? Изобщо не мога да си го представя…”

Рак:
“Отче наш, знам, че не бива толкова много да завися от теб … но на кого друг да разчитам за важните неща в живота?”
Лъв:
“Ей, тате, знам, че съм любимото ти хлапе и се гордееш с мен …”

Дева:
“Боже, направи света едно по-добро място и не се издънвай като предния път.”

Везни:
“Господи, знам, че е крайно време да взимам решения сам, но искам да знам: какво мислиш ти по въпроса?”

Скорпион:
“Боже, помогни ми да простя на враговете си, защото тези копеленца изобщо не заслужават!!!”

Стрелец:
“О, всемогъщи, всезнаещи, всесилни, вечен Боже! Моля те за сто милионен път - помогни ми да не преувеличавам!”

Козирог:
“Отче наш, мислех да се моля, но знам, че трябва сам да се справя с проблемите си, така че… все пак благодаря!”

Водолей:
“Господи, едни казват, че си мъж … други, че си жена … А аз казвам, че всички имаме по нещо божествено! Така че, защо да ти се молим въобще?”

Риби:
“Отче наш, ти, който си на Небето … Понеже животът е гаден и смятам да му друсна една стограмка, нека тежкото ми пиянство и махмурлукът след това бъдат в твоя чест … Наздраве и амин!”

Как различните зодии приемат мисълта, че са умрели?

imageОвен: “Искам да говоря с управителя! Веднага! Мъртъв ли съм?! Не съм си и помислял, че може да ми се случи… Ами добре, тогава искам един кристален дворец върху облак с бяла светлина като онзи там!”

Телец: След като напусне тялото, Телецът осъзнава, че така остава без стомах и веднага се връща в него… И остава скептично настроен цял живот!

Близнаци: “Тук е страхотно… Направо приказно! Какви чудесни дворци, какви прекрасни облаци, колко светлина! Веднага ще звънна на близките ми, за да им разкажа… Каквоооо? Тук няма телефони ли?!? Връщам се!”

Рак: “Въобще не ме интересуват фактите! Раците живеем по 125 години! Точка.”

Лъв: “Нееее, не съм мъртъв! Не съм, не съм, не съм, не съм! Какви са тези хора с крила и бели мантии? И защо пеят? Не са в правилната тоналност! Мога да пея по-добре от тях! Този пък кой го направи диригент…”

Дева: След като е работила неуморно 60 часа, девата се възнася, преминавайки през изключително добре почистен тунел… Тъкмо й харесва, когато се сеща колко много ще липсва на близките си и моментално се завръща в тялото си. Първото нещо, което прави, когато се пробужда, е да погледне колко е часът.

Везни: “Я! Какъв красив тунел… А това в края Исус ли е? Ами ако е Мойсей? Да вляза ли в тунела? Да се върна ли? А защо пък да не си остана тук? Имам идея! Ще си направя агенция за запознанства на самотни души… Да я реализирам ли?”

Скорпион: “Ние скорпионите имаме поне девет живота… Една смърт не може да ме уплаши… А и какво по-хубаво от един астрален секс, докато пътувам през тунела на светлината?”

Стрелец: “Хаха! Баси якото, човек! Издигам се…. Хахаха! Много е забавно! Не, изобщо няма да се връщам обратно в тялото си, толкова време се опитвах да изляза от там… Колко съм любопитен сега, ако знаеш! Дали отделните религии са в отделни видове рай? Хаха! Представяш ли си? Ииии… много готин тунел… Хахаха! Супер яко!”

Козирог: Изключително трудно е да се внуши нефизическо съществуване на козирозите… Ето защо в рая всички получават голям наръчник с инструкции, съдържащ специална глава “Как да станем милионери в астралното пространство” и подробен SWAT-анализ на живота им.

Водолей: “Това ли е раят? Ами той изобщо не е организиран… И е скучен… Пълна мизерия е това! Къде мога да подам молба за ада? Там поне правилата са направени, за да се нарушават. ” …след което отива в Рая и започва серия кампании за реформи и подобрения.

Риби: Повечето риби рядко обръщат внимание на това, че са умрели. Някои индивиди имат смътни спомени за това как крилати същества в бяло са им казали, че са объркали пътя и …



Тагове:   хумор,   молитва,


Гласувай:
1



1. iliada - :)))))))))
29.04.2009 07:48
тАЗИ СУТРИН ПОСРЕЩНАХ С УСМИВКА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ!:)
вЕСЕЛ ДЕН И МНОГО УСМИВКИ!:)
цитирай
2. maistorica - iliada - Илианче,
29.04.2009 07:50
това е целта на занятието - много, ама много усмивки за всички:-))))
Весел и усмихнат дъждовен ден:-))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: maistorica
Категория: Хоби
Прочетен: 2785252
Постинги: 391
Коментари: 547
Гласове: 12417
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930