Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2018 18:57 - Wonderful life - Black
Автор: maistorica Категория: Хоби   
Прочетен: 727 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 31.03.2018 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Here I go out to sea again
The sunshine fills my hair
And dreams hang in the air
Gulls in the sky and in my blue eyes
You know it feels unfair
There"s magic everywhere

CHORUS:
Look at me standing
Here on my own again
Up straight in the sunshine
No need to run and hide
It"s a wonderful wonderful life
No need to laugh and cry
It"s a wonderful wonderful life


The sun"s in your eyes
The heat is in your hair
They seem to hate you because you"re there
And I need a friend
Oh I need a friend to make me happy
Not stand here on my own

CHORUS

I need a friend
Oh I need a friend
To make me happy
Not so alone

CHORUS

Прекрасен живот

Ето тук съм пак, стоя.
Погалва слънцето разрошените ми коси.
Но увисват някак си във въздуха несбъднатите ми мечти.
В очите ми се отразяват чайките в небето.
И знаеш, сякаш никак не е честно,
че вълшебството около нас ще бъде вечно.

Припев:
Погледни ме тук, стоя
и отново някак сам,
но с отправен взор 
към слънчевата светлина.
И без нужда да се скрия, да избягам.
Прекрасен е, прекрасен е животът.
И без нужда да заплача, да се радвам.
О, прекрасен е, прекрасен е животът.

Блясъкът на слънцето във твоите очи.
Топлината скрита в твоите коси.
Не те обичат те, нали?
Защото ти си тук,
а от приятел имам нужда.
Да, от приятел имам нужда,
за да усетя колко вече самотата ми е чужда.

Припев:

И от приятел се нуждая.
Да, от приятел се нуждая.
Щастие какво е да узная
и да не бъда сам...

Припев






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: maistorica
Категория: Хоби
Прочетен: 2790392
Постинги: 391
Коментари: 547
Гласове: 12426
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930